Експертна помощ в реално време
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Искам да попитам как стоят нещата за документално изряден автомобил. Колата е дизел мерцедес и искам да се сложи бензинов агрегат от същото купе. Какви документи ми трябват,за да бъде осъществено,като спирачна система,окачване и много други са еднакви. Става въпрос за град Видин.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Необходимо ли е да се тества за електромагнитна съвместимост, тъй като в Приложение №10 на Наредба 60, подобно тестване се изисква за ППС категории М и Н но не и за Л (може и да греша).Ако е нужно такова тестване, то се прави само на двигателя или на целия мотоциклет?Поздрави,Евгени.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Възможно ли е МПС-то да премине тест и да се движи законно по пътищата?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
4 8VКода на двигателя започва с KFT( и цифри )този който съ намерил е с код KFV( и цифри ) отново е 1.4 8V със същата мощност.Трябва ли да се минава Технотест или мога да си го регистрирам по стандартната процедура.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
искам да попитам дали може да се регистрира лек автомобил Mercedes W211 2005 г закупен от Косово ще е необходимо ли да се прави индивидуално одобрение за регистарцията.
Други
искам да попитам имам mazda 6 закупих и в талона пише шест плюс едно аз я закупих за четири плюс едно но не съм обърнал внимание какво трябва да направия благодаря предварително.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Колата е 2015 Volkswagen Jetta SE 4 Cylinders 1.8L DI Turbo DOHC 110 CID. Engine Power (kW): 126.7690. Fuel: Gas (50-St); Federal / California Emission Standard: BIN 3 / PZEV; Emissions Certification Test Group: FVGAV02.0VPD. Колата e регистрирана и се кара всеки ден в САЩ. Колата е на около 50,000 мили и е закупена чисто нова през 2014. Имам налични всички документи от покупката на колата от официалния дилършип на VW в САЩ, „title“-а, че съм собственик (че съм я изплатил и придобил). Свързах се с официалното представителство на VW в България (Porsche Sofia Iztok), но те ми казаха, че не могат да я приравнят към европейските евронорми и ме препратиха към вас за повече информация. Доколкото разбирам, колата първо трябва да мине през техно тест преди да има възможност да се регистрира в България. Поради тази причина, бих искал да попитам дали би имало проблем колата да мине техно тест и да бъде регистрирана? Какви стъпки точно трябва да се извършат при вас, за да започне процесът по регистрация? Също така, за каква цена става въпрос? Всякаква информация, която можете да споделите с мен относно цялата процедура на регистрация (от евронорми до жълто-светещи мигачи) би била от голяма полза.Благодаря предварително!Поздрави,Александър Аврамов.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
04.2010г. с химикал ,въпроса ми е дали мога да го пусна в движение отново?
%201.webp)