Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
имам следния въпрос след като съм купил кола но не съм сменил талоните в кат минали са повече от 2 месеца предполагам че следва дерегистрация при вас ли се минава първо или през кат колата има технически преглед но няма гражданска отговорност.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
В мен са талоните и договор без нотариална заверка. Как мога да възстановя регистрацията?Необходим ли е технотест?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Оказа се, че ремонта е прекалено нерентабилен и я спрях от движение в КАТ. Сега обаче нещата се промениха, намерих читав двигател на добра цена. Каква е процедурата за възстанояване на регистрацията и какво трябва да направя, при положение, че сменям блока на двигателя със същия тип блок, но друг сериен номер (главата остава същата)?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Имам Опел Инсигния със сменен мотор двата мотора са идентични но със различни кодове стария е а20dtj новия е а20dtc , единствено има разлика в kw заради разлика в електроника и софтуер като новия мотор е 81 kw при 96 kw на стария но еднакви евронорми,при това положение трябва ли да се минава техно тест или КАТ може да впишат директно новия двигател в талона.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Предварително благодаря.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Благодаря ви предварително.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Доработките ще са изцяло вътре, без да се изменя конструкцията на буса. Трябва ли да се сменя категорията на мпс и ако да, през технотест ли трябва да мине? Има ли специфични изисквания към изработката на доработките – легло, шкафове, ел. инсталация? Ако се добави багажник отгоре, проблем ли е? Бусът ще излиза и в чужбина. Благодаря!
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
имам бус евро 4 нов внос мога ли да мина техно тест за евро 5 ако покрия нормативите и да го впиша в КАТ ?
%201.webp)