Експертна помощ в реално време
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Ще трябва да минава при вас, а му предстои закупуване на каросерия за автовоз(тип пътеки) Тъй като срещам разнородни тълкувания на закона, питам директно Вас, за да няма впоследствие нещо което не отговаря и ще създаде пречки.– при междуосие 4,10м – колко е позволено да бъде изнесена опашката зад центъра на задната ос? Замерва се до външната част на бронята, теглича или кое?– каква широчина е допустима(каросерията която е била монтирана бе с широчина 2,15м)– освен парапетите, какви други изисквания има към конструкцията?– захващането е ясно че трябва да е цели греди по дължинаи правилно поставени захвати– светлини, допълнителни елементи нужни има ли?Ще съм благодарен да получа отговор, тъй като всеки го тълкува както пожелае а при явяване при вас нещата могат да се окажат различни.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Благодаря за подробната информация! Моля, само да уточните наличието на такъв стикер на емисии, означава ли, че автомобила отговаря на Калифорнийските стандарти?
Други
Възможно ли е да се направи при вас ,валиден технически преглед на автомобил с немска регистрация ?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Колата е 2015 Volkswagen Jetta SE 4 Cylinders 1.8L DI Turbo DOHC 110 CID. Engine Power (kW): 126.7690. Fuel: Gas (50-St); Federal / California Emission Standard: BIN 3 / PZEV; Emissions Certification Test Group: FVGAV02.0VPD. Колата e регистрирана и се кара всеки ден в САЩ. Колата е на около 50,000 мили и е закупена чисто нова през 2014. Имам налични всички документи от покупката на колата от официалния дилършип на VW в САЩ, „title“-а, че съм собственик (че съм я изплатил и придобил). Свързах се с официалното представителство на VW в България (Porsche Sofia Iztok), но те ми казаха, че не могат да я приравнят към европейските евронорми и ме препратиха към вас за повече информация. Доколкото разбирам, колата първо трябва да мине през техно тест преди да има възможност да се регистрира в България. Поради тази причина, бих искал да попитам дали би имало проблем колата да мине техно тест и да бъде регистрирана? Какви стъпки точно трябва да се извършат при вас, за да започне процесът по регистрация? Също така, за каква цена става въпрос? Всякаква информация, която можете да споделите с мен относно цялата процедура на регистрация (от евронорми до жълто-светещи мигачи) би била от голяма полза.Благодаря предварително!Поздрави,Александър Аврамов.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Наличен голям и малък талон.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
имам следния въпрос след като съм купил кола но не съм сменил талоните в кат минали са повече от 2 месеца предполагам че следва дерегистрация при вас ли се минава първо или през кат колата има технически преглед но няма гражданска отговорност.
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Трябва ли да минава технотест,защото най-отдолу на сертификата пише : Настоящият документ да се запази и представи пред ф „Технотест“ – София. При узаконяване на ремаркето.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Може ли този автомобил да бъде регистриран като лекотоварен и какво трябва да се промени по конструкцията му?Поздрави!
Други
Възможно ли е да се направи на М1 (Лек Автомобил?Благодаря.
%201.webp)

