74 replies
  1. Веселин says:

    Здравейте имам автобус, който преработвам в кемпер.От изискванията за седалките виждам,че трябва да са оригинални,да имат подглавници и колани.
    Тъй като оригиналните седалки нямат колани и подглавници мога да поставя колани,но не мога да поставя подглавници.
    Може ли да поставя седалки от Рено Еспейс,които имат фабрично монтирани колани и подглавници?Да закрепя надеждно с болтова връзка и ще бъдат ли одобрени от вас?
    Става въпрос за двете задни седалки

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Веселин.
      Няма как от разстояние да Ви кажем дали отговаря на изискванията или не. Ще е необходимо да докарате ПС при колегите за оглед, за да можем да Ви дадем точен отговор.

      Reply
  2. Асен Карабов says:

    Здравейте! Имам два въпроса:
    1. Какво трябва да направя, за увелича броя на местата за товарен автомобил, регистриран с N1- 1+1 места ? Става въпрос за Мицубиши Аутлендър 2008 г., като задните седалки не са демонтирани досега. Благодаря.
    2. Има ли предварително записване за преглед за горното действие, става въпрос за Смолян?

    Асен Карабов, гр. Смолян

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Асен.
      Ще е необходимо да докарате ПС за оглед, като всички седалки и обезопасителни колани са монтирани на предвидените от производителя места. Ще трябва да отстраните всички защитни прегради (ако има такива). Ако всичко отговаря на изискванията се пише протокол за изменение в конструкцията, който се входира в Изпълнителната Агенция Автомобилна Администрация, откъдето получавате удостоверение за изменение в конструкцията, с което се ходи в КАТ за пререгистрация. Не е необходимо да записвате час за преглед.

      Reply
  3. Кремена Георгиева says:

    Здравейте, искам да попитам, при смяна на двигател 2.4 D5 163к.с. (Ръчна скоростна кутия) със същият, но (Автоматик) трябва ли да се минава на тест или само в КАТ да се сменят талоните?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Кремена.
      Смяната на скоростна кутия не се води изменение в конструкцията, съответно няма да има нужда от протокол за изменение в конструкцията.

      Reply
  4. Диана Йорданова says:

    Здравейте, купих си лек автомобил, оказа се че номера на двигателя не отговаря на рамата. Документи за новия двигател няма, ще може ли да се мине технотест и да се регистрира.

    Reply
  5. Бранимир Петров says:

    Здравейте!
    Предстои ми регистрация на ново придобита Alfa Romeo 90 2.0 128 hp (4 цилидъра TwinCam двигател)
    Понеже предпочитам двигател с инжекцион в случая, има няколко варианта с които е предлаган модела:

    1. 2.5l 12V V6 156hp (относително рядък)
    2. 2.0 12V V6 132hp (екстремно рядък)

    Възможно ли е при това положение да се използват някои от следните двигатели, при положение че се монтират в коша без никакви преправяния по монтажните точки?

    1. 2.5l 24V 190hp V6 (Alfa Romeo 156/166)
    2. 3.0l 24V 220hp V6 (Alfa Romeo 166)
    3. 2.0 8V 148hp (TwinSpark, Alfa Romeo 155/164)

    Не е никакъв проблем да се монтират спирачки и окачване от 2.5l 12V модела (най-високия в серията).

    Благодаря!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Бранимир.
      При положение, че сменяте двигател с по-мощен и този двигател се монтира фабрично на това купе, ще е необходимо да смените всички компоненти по задвижване, спиране, окачване и изпускателна система с тези от модела на който се вгражда по-мощният двигател. Най-трудната част ще бъде да Ви издадат удостоверение от ототризиран сервиз на марката, че всички тези компоненти са сменени с нужните такива, което е необходимо за процедурата по промяна в конструкцията.

      Reply
      • Бранимир Петров says:

        Добре, това е постижимо. А има ли ограничение в максималната мощност или литров обем на новия двигател, спрямо факта че най-мощният двигател за този модел е 2.5l / 156hp ?

        Reply
        • ТЕХНОТЕСТ АД
          ТЕХНОТЕСТ АД says:

          Здравейте, Бранимир.
          Максималната мощност зависи от мощността на най-мощния двигател, който се вгражда фабрично на въпросното купе.

          Reply
  6. Гергана Георгиева says:

    Здравейте,
    Налага ми се смяна на повреден двигател на Audi A6 C6 2.0 tdi 2004 г. – 140 к.c..
    Двигателя е с номер BLB.
    Как се постъпва при регистрация на “новия” двигател в КАТ ако :
    – двигателя е с код BLB
    – Двигателя е с код BRE
    И двата двигателя ги дават 16 V, 140 к. с, 103 KW
    Благодаря предварително!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Гергана.
      Ако типът на двигателя е същия като типа на предходния се ходи директно в КАТ да го впишат в талона, ако е различен ще трябва да преминете по процедура за изменение в конструкциятана регистрирано ПС.

      Reply
  7. Андрей says:

    Здравейте,
    Допустимо ли е при облицовката на тавана и пода на кемпер, да се използват перлитни плоскости от този тип: https://www.iduc.bg/products/perlite-protect-board. Ако има значение, кемперът е в процес на промяна в конструкцията и предназначението, понастоящем е товарен.

    Благодаря!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Андрей.
      Изискванията към автомобилите от вида специален-къмпинг са описани в Наредба Н-3 на МТИТС и по-точно в Чл. 14 от нея. За самите плоскости няма изисквания, единствено да не са тежки и да претоварите превозното средство.

      Reply
  8. Велислав Тодоров says:

    Здравейте, закупих автомобил СИТРОЕН Ц4 ГРАНТ ПИКАСО , внесен от Италия, който по талон се води M1 с брой седящи места 6+1. Възможно ли е регистрирането му в България да стане като категория N1, след проверка при вас. Автомобила е с фабрично монтирани допълнителни 2 бр. седалки ,които стават в товарен сектор заедно със задните 3 седалки за секунди.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Велислав.
      За да бъде едно ПС товарно трябва масата за товар да надхвърля масата за пътниците. Ако искате да стане товарен ще трябва значително да намалите броя места, да защитите страничните стъкла на товарното пространство и да отделите с преграда товарното от пътническото пространство.

      Reply
  9. Стоян Иванов says:

    Здравейте, купих си Мицубиши л200 от Англия, като шасито е ударено и е за смяна, тук си намерих друго и след като го сменя то ще има различен набит номер. Не е регистрирано МПС-то в КАТ, как трябва да подходя, след като сменя шасито и то е с нов номер за регистрация в КАТ

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Стоян.
      Подобна конструктивна промяна, няма как да бъде узаконена в България.

      Reply
  10. Георги says:

    Здравейте! Желая да си внеса автомобил от САЩ. Колите от там подлежат на някои промени. Мигачи километражи и други разни дреболии. Та въпроса ми е: Има ли изисквания за сервиз койта трябва да ги направи? Необходими ли са документи от сервиза за извършените “конструктивни промени”.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Георги.
      Няма такива изисквания. Ако обаче се правят “конструктивни промени” ще е нужно да ги направите след регистрация на превозното средствов България.

      Reply
  11. Валентин Любенов says:

    Здравейте. Закупих самосвал N2. След като го взех видях, че на талона пише платформа. При смяната на талоните в КАТ отново остана *платформа*. Явно при стария собственик е дошло като платформа и той го е превърнал в самосвал. Какви неприятности и проблеми може да ми донесе това? Има ли начин за поправка? Нямам си никаква напредстава как стоят нещата.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здрваейте, Валентин.
      Ако искате да го пререгистрирате като самосвал, ще трябва да дойдете при нас с ПС и документите, за преглед за изменение в консртукцията. Ако отговаря на всички изисквания се издава протокол за изменение в конструкцията, който се входира в ИААА, от където ще Ви издадат удостоверение за изменение в конструкцията, с което се ходи в КАТ за пререгистрация.

      Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Николай.
      Допустимата максимална маса на превозните средства от категория N2 е в диапазона от 3,5т. до 12т. Ако е произведен N3 и впоследствие е регистриран като N2, ще можете да върнете оригиналната категория.

      Reply
  12. Христо Станев says:

    Здравейте закупих си от чужбина фолксваген пасат със счупен блок.Смених двигателя със друг който е от същия тип, кубатура и мощност но е от автомобил ауди а 3. Въпроса ми е трябва ли ми технотест за регистрация в кат.По окачването на двигателя няма никакви промени

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Христо.
      Ако двигателят е от същия тип като предходния се ходи директно в КАТ да го впишат в свидетелството за регистрация.

      Reply
  13. Денис says:

    Здравейте, бих искал да попитам понеже притежавам LADA 2107 двигател 1.6 с ангренажна верига 78кс . И се чудя мога ли да регистрирам ладата с руг двигател от БМВ 320и е46. И каква ще е процедурата за регистриране зада може да се движи по международните пътища, ако може да се регистрира. И ако може да се регистрира къде се случват нещата и грубо казано колко пари ще струва .И документите на ладата и докумунтите на двигатела на БМВ то са налични.Понеже не съм на вътре с нещата.Аз до колкото съм запознат в други държави можеш да смениш двигател без регистрация на двигатела защото се води като резервна част. Или нещо подобно.Благодаря за предварителния отговор.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Денис.
      В други държави може и да е възможно, но в България не е позволена промяната в конструкцията, ако фабрично на шасито не се монтира двигател с такава мощност.

      Reply
  14. Кристиян says:

    Здравейте,
    Възможно ли е да се узакони и премине успешно ТЕХНО ТЕСТ, при смяна на шаси на Нисан Патрол у60, което е от бракувана кола, поради причината, че шасито вписано в талона бе изгнило и се наложи подмяна ? Налични са договор за покупко-продажба, както и големият талон на бракуваната кола.

    Reply
  15. кирил says:

    Здравейте, Може ли да направите корекции на O1 и F3/състав от мпс/ позиции в талона или вписване на заводските данни.благодаря

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Кирил.
      Вземете си сертификат за съответствие с техническите данни на ПС от оторизиран представител на марката за България и заповядайте в базата ни в София всеки работен ден след 8:30 и нашите колеги ще Ви обърнат нужното внимание.

      Reply
  16. Даниел says:

    Искам да сваля сефалките на бус който е 15 местен да стане лек 8 местен какви са изисканията и колко ще ми струва.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Даниел.
      Заповядайте всеки работен ден, в базата ни в София, след 8:30, за да прегледаме превозното средство дали ще отговаря на изискванията.

      Reply
  17. Венци says:

    Може ли да ми изпратите изискванията за промяна на конструкцията на ППС до 3.5т от фургон, във автовоз /Пътна помощ? Има ли значение дясната дирекция? Благодаря!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Венци.
      Изпратихме изискванията на посочения от Вас email. Моторни превозни средства, с органи за управление разположени в дясно, не преглеждаме.

      Reply
  18. Деян says:

    Здравейте, предстои ми закупуване на автомобил Suzuki Jimny, внесен от Италия, който по талон се води M1. Възможно ли е регистрирането му в България да стане като категория N1, след проверка при вас. Каква е цената за услугата? Автомобилът реално е с 1+1 места и метална решетка, която отделя товарното помещение.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Деян.
      Ще трябва да сложите преграда (решетка) и на страничните стъкла в товарното пространство и подът да е равен. Цената при нас в ТЕХНОТЕСТ към момента е 348.00лв. с ДДС.

      Reply
  19. Петър says:

    Здравейте, възможно ли е да се узакони Мазда рх-8 ако и се смени двигателя от роторен към такъв с бутала от друга марка МПС, от този модел няма произведени с бутални двг-та

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Петър.
      Стига да не се заваряват елементи по шасито при монтаж, да е от същата или по-висока екологична категория от предходния, да няма голяма промяна в киловатите, да има набит номер и да имате документи за придобиване, не би трябвало да възникнат пречки при узаконяването му.

      Reply
      • Петър says:

        какъв е процента за киловатите, двигателят ще е с по-малко киловати от заводския, и има ли възможнот да се ползва двг-то от кола за части без номер на двигателя в талона и каква е цената за минаване на тест при вас

        Reply
        • ТЕХНОТЕСТ АД
          ТЕХНОТЕСТ АД says:

          Здравейте, Петър.
          Ако новият двигател няма номер, то трянбва да разполага със свидетелство за регистрация с данните за двигателя. Цената към момента при нас за смяна на двигател от друг тип, модел и марка е 294.00лв. с ДДС.

          Reply
  20. Здравко Чернев says:

    Здравейте, закупихме мерцедес спринтер C213 ,който е бил линейка . След изваждането на всякакъв тип апаратура ,която беше инсталирана килограмите се промениха . Тъй като искаме да го използваме като товарен ,какво е нужно да ви се представи като изискване от ваша страна,за да се променят килограмито по талона ? Т.е.документи и техническа част като (колани , прегради и т.н.) Благодаря ви , очакваме вашият отговор .

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Здравко.
      За да бъде товарен, ще трябва да отделите пътническото от товарното пространство с преграда, да защитите страничните прозорци с решетка или преграда, като големината на отворите на решетката, не трябва да надвишават 50х50мм. След като направите изменението, заповядайте в базата ни в София, всеки работен ден след 8:30ч, с документите и превозното средство и нашите колеги ще Ви обърнат нужното внимание.

      Reply
  21. Валери Николов says:

    Здравейте.Изкам да закупя товарен бус и да го пригодя в скара-бира.Не възнамерявам да променям външния облик на буса а да обслужвам клиентите единственно през отварящата се странична врата.Единсвено вътрешното оборудване ще бъде новото към буса……….Какво ще ми бъде нужно за узаконяване…..трябва ли да мине през вас и какво ще струва това.Благодаря Ви предварително

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Валери.
      Ако искате да го регистрирате като специален автомобил за търговски цели, ще трябва да минете през техническа служба. Цената към момента при нас в ТЕХНОТЕСТ е 348.00лв. с ДДС.

      Reply
  22. Венислав says:

    Здравейте, имам мотоциклет Honda CBR 600rr (регистрирана, 86kW по талон).
    Има ли възможност, след като мотоциклетът бъде ограничен да го пререгистрирам с мощност 35kW?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Венислав.
      Колкото е мощността на двигателя, толкова киловати се вписват в свидетелството за регистрация.

      Reply
  23. Георгиев says:

    Здравейте!Имам Волво V50 и двигател с код B5244S5.Намерил съм двигател от ВолвоS60 със същата кубатура,мощност и година на производство с код В5244S2.Разликата между двете коли е ,че моята е комби с другата седан.Необходимо ли е да минавам на технотест?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Георгиев.
      Смяната на двигател с друг тип, марка, модел и код двигател се води изменение в конструкцията, следователно ще трябва да минете през техническа служба за промяна в конструкцията. Ние от ТЕХНОТЕСТ предлагаме този вид услуга.

      Reply
  24. Ваня says:

    Здравейте ,купих автомобил при опита ми да го регистрирам в КАТ разбрах че двигателя е сменен…звънях на предишния собственик каза ми че не е знаел…нямам документи за смяната на двигателя .Какво да правя за да го регистрирам ?

    Reply
  25. Андриян says:

    Здравейте закупих мерцедес е220 код на мотора ом651 смених блока поради повреда блока е със същия код ом651 само че е от е200!
    Колата е с англииски номера имам документи на новия блок при опит за регистрация ще бъда ли пратен за техно тест и ако да колко ще ми струва

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Андриян.
      Типът на двигателя на въпросната марка се определя от първите шест символа. Ако съвпадат, няма да имате нужда да минавате през техническа служба.

      Reply
  26. Лиляна says:

    Купих кола и при регистрация от КАТ ми казаха,че трябва да мина технотест,защото двигателя е друг тип,но в талона няма тип. Двигателя е 2.5 инджекция. При първата регистрация в Кърджали е преписан номера по талон. Явно като е регистрирана тук не е догледана. Свързах се със стария собственик и ми даде фактура за смяната на двигателя в Англия и каза,че е сменян там а не в България. Във фактурата е описана смяната на двигателя и не е посочен номера му ,изписан е английския регистрационнен номера на колата . Каква е процедурата в моя случаи? Какво се прави?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Лиляна.
      Заповядайте при нас в ТЕХНОТЕСТ с автомобила и документите с които разполагате, всеки работен ден след 8:30 и нашите колеги ще ги прегледат и ще Ви дадат нужната информация.

      Reply
  27. Георги says:

    Здравейте интересува ме може ли дизелов автомобил да стане бензинов.ауди а6 2.5 тди да стане 2.4 бензин също от Ауди а6.Ако може какво е необходимо.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Георги
      Ако на въпросното шаси се монтира фабрично двигателят, който искате да монтирате няма проблем за изменение в конструкцията. Трябва да разполагате с документи за придобиване на двигателя, както и екологичната категория на новия двигател да не е по-ниска от тази на предходния.

      Reply
  28. Теодор Петков Лещарски says:

    Здравейте , интересува ме дали мога да пререгистрирам UAZ-452D ,на автомобила е монтирана сондажна апаратура .
    Какво ще ми е необходимо да се регистрира с допълнителното оборудване.
    Благодаря предварително.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Теодор. Ако няма претоварване на максимално допустимата маса и натоварванията по оси и ако апаратурата е монтирана неподвижно към автомобила, може да се извърши промяната в конструкцията.

      Reply
  29. Станислав Лефтеров says:

    Здравейте , искам да попитам възможно ли е да се промени дирекцията от дясна на лява и колата да се регистрира като ляв волан и ако да какво е необходимо ? Благодаря предварително !

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Станислав. Освен дирекцията, светлините, светлинната сигнализация, чистачките, огледалата трябва да отговарят на изискванията за десен трафик на движение.

      Reply
  30. Tодор Христов says:

    Здравейте,
    Искам да се сдобия с товарен бус (пример: VW crafter, Mercedes Sprinter, Peugeot Boxer) и да го направя нещо като каравана, но да спестя колкото се може от допълнителни разходи откъм пререгистрации и специалните изисквания като за караваните. Идеята ми е да сложа прозорец в товарната секция, легло, малка кухня и някой друг шкаф както и елементарна електрическа и водна система захранвани от соларни панели и 2 туби за мръсна и чиста вода. Опция 1 е да изрежа прозорец и евентуално някоя друга дупка. Какво ще променят тези видоизменения в документацията на буса. Опция 2 е да си спестя каквато и да е външна (екстериорна) намеси върху буса (рязането на прозорец и малки изолирани дупки) дали това ще спести допълните изисквания?
    Благодаря предварително!
    Тодор

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Тодор. Изискванията към този тип автомобили са написани в Наредба Н-3 на МТИТС за изменения в конструкцията на регистрирани ППС.

      Reply
  31. Тихомир Цветков says:

    Здравейте! Какво трябва да се направи, за да се пререгистрира лек автомобил в товарен? Става въпрос за Нисан Мурано 2008 г. Благодаря.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте. Задният ред седалки се премахва, така, че автомобилът да стане 1+1 места за сядане; пътническо-товарното пространство се разделя с решетка; защитават се страничните стъкла на товарното пространство с решетки; изравнява се пода на товарното пространство. След така извършеното преустройство, автомобилът следва да премине проверка на изпълнението на така изменената конструкция. За същата са необходими свидетелство за регистрация I част и, ако има смяна на собственост, договор за покупко-продажба. Ако всичко отговаря се издава протокол за изменение на конструкцията, който се входира в ИА АА, която издава крайния документ, необходим за пререгистрация на ППС в Пътна полиция. Ако имате нужда от повече информация, или съдействие, моля, не се колебайте да се свържете с нас на посочените координати. Успешен ден, екипът на ТЕХНОТЕСТ АД.

      Reply
  32. Мат Петров says:

    Здравейте.Монтирах газов инжекцион на автомобила които е със Транзитни номера .Мога ли да премина първоначален преглед при вас и с него след това да регистрирам колата в Кат за да може да фигурира газ -бензин в талона.

    Reply
  33. Теодор says:

    Искам да попитам за бмв е46 320 2001година могат ли да се монтират трети ред седалки. Каква ще е цената и дали вие ги имате в наличност или аз трябва да си ги намеря.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Теодор. Такова изменение в конструкцията не е възможно за цитираното ППС. Всичко добро.

      Reply
  34. Станислав субашев says:

    Здравейте, интересува ме вашата услуга с код 3607.
    Искам да попитам какви условия трябва да покрива превозното средство за да премине успешно технотестът, трябват ли някакви сертификати за отделните възли и компоненти, и ако трябва на кои точно. Ако може да разясните процедурата.
    Предварително благодаря!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, за да Ви можем да Ви дадем най-точен отоговор ще е добре да запознаете колегите с конкретния случай, тъй като казуси от този тип могат да се окажат доста сложни (напр. електрическата част трябва да отговаря минимум на изискванията на 2 Правила на ИКЕ ООН + Правилото за електромагнитна съвместимост, което изпитване в България не може да се направи).
      Освен това автомобилът трябва да остане автомобил така, както е произведен – с вентилация/отопление, усилвател на волана и на спирачките, съгласуване на компютърните системи – ABS, ESP … ако има такива; скоростни качества – макс. скорост/зависи дали остава мех. скоростна кутия – може ли да се превключват скорости или е блокирана на дадена предавка; как се държи колата при потегляне по наклон; ако има рекуперация на енергия – как се изменя действието на спирачната система и т.н. Акумулаторните батерии – къде са – закрепване , вентилация и др.

      Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.