6 replies
  1. Тихомир Цветков says:

    Здравейте! Какво трябва да се направи, за да се пререгистрира лек автомобил в товарен? Става въпрос за Нисан Мурано 2008 г. Благодаря.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте. Задният ред седалки се премахва, така, че автомобилът да стане 1+1 места за сядане; пътническо-товарното пространство се разделя с решетка; защитават се страничните стъкла на товарното пространство с решетки; изравнява се пода на товарното пространство. След така извършеното преустройство, автомобилът следва да премине проверка на изпълнението на така изменената конструкция. За същата са необходими свидетелство за регистрация I част и, ако има смяна на собственост, договор за покупко-продажба. Ако всичко отговаря се издава протокол за изменение на конструкцията, който се входира в ИА АА, която издава крайния документ, необходим за пререгистрация на ППС в Пътна полиция. Ако имате нужда от повече информация, или съдействие, моля, не се колебайте да се свържете с нас на посочените координати. Успешен ден, екипът на ТЕХНОТЕСТ АД.

      Reply
  2. Теодор says:

    Искам да попитам за бмв е46 320 2001година могат ли да се монтират трети ред седалки. Каква ще е цената и дали вие ги имате в наличност или аз трябва да си ги намеря.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Теодор. Такова изменение в конструкцията не е възможно за цитираното ППС. Всичко добро.

      Reply
  3. Станислав субашев says:

    Здравейте, интересува ме вашата услуга с код 3607.
    Искам да попитам какви условия трябва да покрива превозното средство за да премине успешно технотестът, трябват ли някакви сертификати за отделните възли и компоненти, и ако трябва на кои точно. Ако може да разясните процедурата.
    Предварително благодаря!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, за да Ви можем да Ви дадем най-точен отоговор ще е добре да запознаете колегите с конкретния случай, тъй като казуси от този тип могат да се окажат доста сложни (напр. електрическата част трябва да отговаря минимум на изискванията на 2 Правила на ИКЕ ООН + Правилото за електромагнитна съвместимост, което изпитване в България не може да се направи).
      Освен това автомобилът трябва да остане автомобил така, както е произведен – с вентилация/отопление, усилвател на волана и на спирачките, съгласуване на компютърните системи – ABS, ESP … ако има такива; скоростни качества – макс. скорост/зависи дали остава мех. скоростна кутия – може ли да се превключват скорости или е блокирана на дадена предавка; как се държи колата при потегляне по наклон; ако има рекуперация на енергия – как се изменя действието на спирачната система и т.н. Акумулаторните батерии – къде са – закрепване , вентилация и др.

      Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.