32 replies
  1. Алекс says:

    Здравейте как стоят нещата когато се слага двигател който е с повече от 10% мощност от оригиналния каква е цялата процедура трябва ли промяна по окачването

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Алекс. За да Ви отговорим, моля пратете ни конкретна информация за автомобила и двигателя, който смятате да монтирате. Успешен ден.

      Reply
  2. Христо says:

    Здравейте собственик на автомобил Опел Зафира по талон автомобила се води 6+1а сащевременно в КАТ е регистриран в категорияN1 товарен искам да е регистриран като патнечиски каква е процедурата

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Христо. Процедурата е да докарате автомобила при нас, като изискването е всичките седалки да бъдат окомплектовани с оригинални колани. С издадения от нас протокол за изменение в конструкцията на ППС и след заплащане на такса от 100лв в ИА Автомобилна Администрация, ше можете да пререгистрирате автомобила си в КАТ. Ако имате още въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас на тел. 02/9739182. Всичко добро.

      Reply
  3. Пепи Тенева says:

    Здравейте…сменен ми е двигателя и при опит за регистриране в КАТ ми казаха,че трябва да мина комисия,защото първите 2 букви се различавали….и доколкото разбрах новия двигател е едно стъпало по-стар от предишния.Искам да попитам кога ще сте в Сливен,чрез записвания ли стават прегледите и колко ще ми струва това?Става въпрос за опел корса 1000куб.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, г-жо Тенева. Заповядайте в гр. Бургас всеки работен ден от 9 до 17ч. Можете да се свържете предварително с колегата ни инж. Григоров на тел. 0887 33 60 65. Приятен следобед.

      Reply
  4. Ангел says:

    На какви изисквания трябва да отговаря автомобила, при промяна на крачното управление с ръчно/лостове на волана/. може ли да бъде преустроено с ръчно управление МПС кат С и С1

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Ангел. Цитираното преустройство е възможно да бъде извършено на лек автомобил (категория B), ако разполагате с предписание от ТОЛЕК. Оставаме на Ваше разположение.

      Reply
  5. Здравко says:

    Здравейте купих Рено Лагуна с повреден двигател и искам да сменя целия двигател с такъв със същата мощност.
    На големия ми талон има грешка при попълването на номера на двигателя и мощността му. Записан като 74kw в действителност мотора ми е 88kw и съм си купил друг мотор със същата мощност от 88kw. Трябва ли да минавам техно тест при положение, че докажа в КАТ, че стария ми двигател е с еднаква мощност и кубатура като новия.
    Поздрави

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Здравко. НЕ, ако първите букви на номерата на двата двигателя са еднакви (те определят типа на двигателя). Ако съвпадат – отивате директно в КАТ. В противен случай, заповядайте за услугата Смяна на двигател в ТЕХНОТЕСТ. Всичко добро.

      Reply
  6. Илия Зюмбилев says:

    Здравейте искам да попитам за SsangYong – Rexton по документи от Италия се води категория M1 на позиция (J) ,но има и позиция (J1) на която пише „autocarro“ или „камион“ на български . Автомобила си е оборудвана със стоманена тръбна решетка на багажника! Въпроса ми е да ли може да се регистрира като категория N1 и на кой дати ще има комисия на технотест в Пловдив?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здраейте, Илия. В нашите талони няма позиция J1. Ако в КАТ Ви го регистрират като N1 – нямате проблем. Ако искате да минете на преглед при нас за промяна в категория M1 -> N1, освен наличие на предпазна решетка между товарното пространство и пътническото, трябва да са спазени и определени отношения между масата на товара и пътниците и съответните обеми/просвети. Датите за прегледи в Пловдив са : 13.05, 02.06, 02.07, 09.09, 13.10, 10.11 и 15.12.2015 г. Моля, за повече информация, обърнете се към колегите на тел. 02/9739182

      Reply
  7. Веселин says:

    Здравейте. Имам кемпер фабричен Fiat ducato frankia 1988. С българска регистрация от Бургас където е регистриран 1+1 ? товарен N1 ? Което е доста странно решение на КАТ Бургас при положение, че той по показатели трябва да е 5+1 и категория М1. Ще го пререгистрирам във Варна. През КАТ Варна, не знам дали ще може да се корегира тази грешка и ще трябва ли да минавам при вас за поправка на документи. Вече дали ще е лек или специален, това не знам как ще го тълкуват… Лек ден.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, вероятно ще наложи да минете през ТЕХНОТЕСТ, в зависимост от наличните ви оригинални регистрационни документи. Съответно, при налични документи би могло да минете и само през КАТ-Варна. Ако имате нужда от повече информация, можете да се обърнете към колегата Дянко Григоров 0887336065 в гр. Бургас. Поздрави!

      Reply
  8. Кънчо кънев says:

    На 15 10 2015 г.купих и регистрирах в КАТ Сузуки Суифт 1000 товарен!!!Искам да махна преградата и да сложа седалки да стане пак Седан!!! Намерих задни седалки,ще махна преградата,друго трябва ли за тест и преглед при Вас,за да я пререгистрирам в КАТ колко ще ми струва!!! прегледа ми изтича на 15 март,до тогава трябва да съм готов,автомобила е в София!!!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, трябва седалките да са оригинални и с 3-точкови колани, да има достъп до тях и да има прозорци на задния ред седалки. Цената е 225лв с вкл. ДДС (Промяна на категорията – от N1 в М1 или М2). Ако се колебаете, можете да ни изпратите снимки за мнение на office@technotest.bg. Всичко добро!

      Reply
  9. Борис says:

    искам да попитам намерил сам си джип Mitsubishi Pajero по документи е diesel 100 к.с. 2800 кубика 4 целиндара а сега е benzin 208 к.с. 3500 кубика 6 цилиндара дали можи да мине технотест и колко пари

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Борис. Според действащата нормативна уредба, ППС могат да бъдат регистрирани със сменен двигател, стига въпросният да не надвишава с повече от 10% мощността на оригиналния двигател. Ако имате още въпроси, моля не се колебайте да се свържете с колегите на тел. 02/9739140. Спорен ден!

      Reply
  10. Мариян says:

    Здр преустроих автомобилно ремарке което има регистрация (жълт номер) в колесар за лодка като от старото използвах оста с главините ресьорите и теглича където е N на рамата дължината му сега е 5 м каква е процедурата за минаване на технотест и колко ще струва. Благодаря предварително.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Мариян.
      Бих Ви посъветвал да отидете в КАТ и да проверите какъв е статута на ремаркето, за да знаем, дали може да бъде върнато в движение. При такава възможност, моля заповядайте при нас за консултация дали и как може да бъде узаконено преустройството. Можете да се свържете за допълнителна информация и с колегите на вътр. 205 след набиране на централа.
      Успешен следобед!

      Reply
  11. Емо says:

    Здравейте,интересувам се как стоят нещата със смяна на двигател от 1400сс към 2000сс,какви документи,какво се проверява по колата?

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Емо. Ходовия обем на двигателя не е от значение, но мощността не трябва да се различава с повече от 10%. Също така, двигателят трябва да е монтиран така, че да не се променят опорите по купето и трябва да има документи. Надявам се да сме Ви били полезни и Ви очакваме.

      Reply
  12. Николай says:

    здравейте искам да попитам какви документи и какви пари трябва да приготвя при смяната от дизелов на бензинов двигател благодаря предварително

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, за смяна на двигател е необходимо да ни предоставите: регистрационния талон на автомобила, документ за произход на двигателя, фактура за закупуването му и да предоставите самото МПС за преглед от нашите служители. Също така, следва да бъдат спазени следните изисквания: годината на вградения двигател не бива да е по-ниска от тази на стария двигател, заради изискванията по отношение на екологичните ЕВРО категории и мощността на новия мотор да е в границите +/-10% от тази на стария. Цената е 210лв с вкл. ДДС. Надявам се да сме Ви били полезни и Ви очакваме.

      Reply
  13. Станислав says:

    Здравейте,искам да си купя фолксваген шаран,който е регистриран 4+1 и да го направя 6+1 както е заводско,освен седалки и колани какво друго ми трябва и колко време и пари отнема всичко.

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, Станислав.
      Доколкото разбирам притежавате заводските седалки и колани – в такъв случай ги монтирайте и заповядайте когато Ви е удобно.
      Времето, необходимо за техн.проверка и изготвяне на протокола зависи от натовареността, но ориентировъчно отделете час – час и половина. Ако разполагате с ограничено време, Препоръчвам Ви предварително да се свържете с колегите на тел. (02) 973 91 40 / вътрешени 260, 261, 262 или 272.
      Цената на услугата е 180лв с вкл. ДДС.
      Надявам се да съм Ви бил полезен. Хубав ден!

      Reply
  14. Стоян Михалев says:

    Здравейте, искам да преоборудвам Mercedes Sprinter 311 товрен 2+1места в кемпер 6+1 места като му поставя допълнителна ел. инсталация за 12 и 220 волта, изолирам с 5см.фибран на всякъде и като му монтирам допълнително прозорците, люка и обзавеждането от много запазена каравана внесена от Англия, която не може да се регистрира и ще закупя много изгодно. Може ли, да ми изпратите на какви изисквания трябва да отговаря за да издадете протокол необходим ми за пререгистрация, като кемпер 6+1места, който да се управлява с „В“ категория, ползва винетка като за лек автомобил и минава на ГТПреглед веднъж годишно. Интересува ме каква е таксата,която трябва да заплатя за техническия узаконителен преглед + протокола и ще може ли техническия узаконителен преглед да се извърши при посещението Ви в Бургас на 04.11.2014 година? Благодаря предврително за информацията!

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте, ще ни е трудно да Ви дадем изчерпателен отговор тук в няколко изречения, тъй като превозното средство трябва да отговаря на приложимите за съответната категория технически изисквания. Въпросните са 61 позиции, описани в Приложение-11 от Наредба-60. Т.е. без да имаме по-детайлен поглед над конкретния казус няма как да Ви кажем със сигурност дали ще може или не, тъй като не знаем колко/какви детайли подлежат на проверка/замерване.
      Цената за проверки и/или изпитвания при изменение в конструкцията на регистрирани ППС (Наредба Н-3) за промяна на категорията от N1 в М1 или М2 е 225лв. с вкл. ДДС.
      Това, което Ви съветваме да направите е да докарате Sprinter-а при посещението на колегите ни в Бургас, за да могат те да се запознаят със случая в детайл.
      Надявам се да сме Ви били полезни. Хубав и успешен ден!

      Reply
  15. rem box says:

    It is in point of fact a great and useful piece of information for me. I’m happy that you simply shared this helpful information. Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

    Reply
  16. Бинка Пеева says:

    Здравейте! Поздравления!
    Понеже не открих друг пряк контакт – ползвам този. Въпрос: При вас мога ли да променя регистрацията на колата си (Пежо 406) от 6+1 на 4+1?
    Благодаря предварително!
    Б. Пеева

    Reply
    • ТЕХНОТЕСТ АД
      ТЕХНОТЕСТ АД says:

      Здравейте. Да, не би трябвало да има проблем. Заповядайте в удобно за Вас време и колегите ще Ви обърнат внимание. Хубав ден!

      Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.